Ka skal eg lese, mon tru...

Eg skulle unngå mammut denne gongen. Har så mykje eg ikkje har lese. Men sånne kjøpesenter er farlege. Dei manglar jo dører og utan å tenkje meg om stod eg midt i bokmylderet. Heldigvis hadde eg dårleg tid så eg greidde å kome meg ut med få, men tjukke bøker.
  • C.J.Sansom: Vinter i Madrid
  • G.D.Roberts: Shantaram
  • C.R.Zafon: Engelens spill
Såg at "La meg synge deg stille sanger" låg der og lokka. Tenkte hardt om det var nokon som trengte denne i fødselsdagsgåve, men kom ikkje på det  i farten. Kanskje eg må ein tur til?

Så no ligg desse 3 tjukke bøkene framfor meg. Og eg som nettopp har begynt på "Min kamp 1". I veska ligg ein rettleiar for spesialundervisning frå Utdanningsdirektoratet. Skulle visst vore lesen denne veka... Hm. Eg får gå ut og leike med hunden i staden. Kanskje hjernen blir så frisk av det at den tar i mot to bøker på ein gong?

Kommentarer