To heilt ulike bøker

I det siste har eg levd i to ulike bøker. Den eine underhaldning og den andre til kunnskap. Den eine i bilen og den andre på senga.

DØD G-STRENG av Svein F. Hestvaag er bok nr 5 om reklamemannen og privatdetektiven Rudolf. Han, venene og det vesle samfunnet rundt han blir vi etterkvart godt kjent med. I denne siste boka blir vi nærmare kjent med den sårbare Rudolf. Vi kjem han meir inn på livet syns eg. Boka er vel ein lettbeint kriminalroman på mange måtar, men til fryd for den som liker humor og dei små historiane. Eg satsar på at Svein ikkje har tenkt å gje seg som forfattar for han la igjen nokre lause trådar i slutten av boka.

Den andre boka, AFRIKA - EN VAKKER DAG av Tomm Kristiansen, er full av alvor. Eg lytta til fortellingane i bilen på veg til og frå jobb. Forfattaren les godt og eg blei oppslukt. Så mykje eg ikkje visste om Afrika, så fjernt mykje av det eg hadde høyrt var. Det var nydelege historiar, historiar om menneske som kunne tilgje kvarandre, historiar om menneske som kan drepe på kommando, historia om rike kulturar før kolonistyrene, historia om FN, EU, Norge, USA osb sine feige trekk.
Eg trur eg blei klokare av denne boka.

Nå er det tilbake til Knausgaard....

Kommentarer

  1. Den Tomm Kristiansen boka har jeg jamen lyst til å lese. Takk for tips!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Velkommen til å skrive dine kommentarer om boka/ bøkene dette innlegget handlar om