Krim? Tja.

 


Eg har kjørt bil og eg har lytta til  "Dei  sju dørene" av Agnes Ravatn. Eg hadde høyrt om latter og at dette var morsom krim. Gleda meg til ein lang biltur. 

Eg har dårleg form for humor. Eg lo ikkje. Eg tok meg i å kjede meg. 

Boka fekk nerve heilt på slutten, men då hadde eg for lengst forstått det hovudpersonen ikkje forstod.

Godt språk. Men livet mitt blei ikkje rikare, ikkje klokare og ikkje ei smilerynke rikare av boka. Men eg kom meg frå A til B. Og har lurt på kva forfattaren eigentleg ville med å skrive ei slik bok. 

Tilrår ikkje om du har bøker som ventar på deg. Dette var for meg kun tidtrøyte og det har eg jo eigentleg ikkje tid til.


---

Tittel: Dei sju dørene

Forfattar: Agnes Ravatn

År: 2019

Forlag: Samlaget


Kommentarer

  1. Enig i alt du skriver her :)

    SvarSlett
  2. Oi.. Og jeg som liker Ravatn og klinket til med en skikkelig femmer på denne. Har du lest noen av essayene hennes? Fullstendig annen stil, men med snert. Eller det kan være at dere ikke finner kjemien. Sånn er det jo mange ganger. Men at denne er krim? Nope! Der er jeg helt enig.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har ikkje lese noko av henne før, unntatt litt i aviser ol. Men har mange som liker henne veldig godt så eg blei litt skuffa. Men ho får nok ein ny sjanse

      Slett

Legg inn en kommentar

Velkommen til å skrive dine kommentarer om boka/ bøkene dette innlegget handlar om