Mammutbøker 2021- har du lyst på kjøpetips?

 

Før i tida var Mammutsalet store greier. Ein måtte stille tidleg for å få tak i dei beste. Helst bestille på førehand. Ikkje same køa no.

Men her kan ein finne nokre perler. Ser det blei ei liste med ønsker då eg bladde gjennom katalogen. Så spørs det om eg greier å sette kjøpegrenser for meg sjølv....

Det var òg ein del bøker eg har lese og som eg har blogga om. Fleire av likte eg så godt at eg deler gjerne tipset om du ikkje alt har lese dei. eg har lenka til blogginnlegget.

Bøker eg har leseog likte godt, men ikkje blogga om:
  • Anna Gavalda: For ope hjarte
    • Kvar gong eg les Anna Gavalda kjenner eg at ho treff ei sår nerve. Ho skildrar menneske i sorg, i møte med kjærleiken, i livet så klokt og til tider overraskande.
  • S. Gotfredsen: Fri oss fra det onde
    • Om ondskapen. Om det vonde. Eg brukte tid på denne boka. Ho fekk meg til å reflektere over eigne tankar om temaet.
  • P.A. Dahl: Sårbarhetens kraft 
    • Det er lett å seie at andre må våge å vise svakhet. At du ikkje tapar noko på det. Det gir deg styrke. Men så kjem det til deg sjølv. Du blir svak. Du kan ikkje alt lenger. Det er slitsamt å gå rundt å kjenne at ein ikkje rekk opp til sine eigne krav.
  • J. Fosse: Ro mitt hav
    • Nydelege dikt av Fosse samla av Anne Marit Jakobsen.
  • L. Mytting: Søsterklokkene
    • Nydeleg! Bok nummer to kom ut i fjor: Søsterveven.

Kommentarer

  1. Nei nei, ikke lyst på kjøpetips! Jeg har kjøpt mer bøker til å i år enn i hele fjor til sammen. Og det ETTER jeg har begynt å bruke biblioteket. Hehe, jeg tror jeg har så jeg klarer meg. MEN - når det er sagt, takk for Tor-Åge Bringsværd-påminnelsen. Herved kjøpt på nett. Din feil ;-)
    Ha en fiiin februar!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Velkommen til å skrive dine kommentarer om boka/ bøkene dette innlegget handlar om